Retour aanmelden

Terug naar de klantenservice
Hoe meld ik online mijn retour aan?
Dit doe je gemakkelijk en snel via het online retourformulier.
Wat zijn de uitzonderingen op retourneren?
Niet al onze producten kun je aan ons retourneren. Je begrijpt vast dat je de volgende producten niet retour kunt sturen:

  • Verbruiksartikelen, zoals beschermfolie en reinigingsvloeistof, waarvan de verpakking is geopend.
  • Softwarepakketten die zijn geïnstalleerd of geregistreerd, waarvan de verpakking is geopend of de verzegeling is gebroken.
  • Artikelen die vanwege hygiëne niet geruild kunnen worden, zoals in-ear headsets, waarvan de verpakking is geopend of de verzegeling is gebroken.
  • Artikelen die zijn vervaardigd volgens instructies van de klant (maatwerkartikelen).
  • Artikelen die digitaal worden opgeleverd en speciaal voor de klant worden vervaardigd, zoals garantie-uitbreidingen.
  • Artikelen die zakelijk zijn gekocht en waarvan de verpakking is geopend.
Voor software en producten die vanwege hygiënische redenen niet geretourneerd kunnen worden, is het belangrijk dat niet alleen de verpakking intact moet zijn, maar ook verzegelingen op de verpakking.
Wat als ik een verkeerd product heb ontvangen?
Geef dit direct door aan onze klantenservice , dan zorgen we ervoor dat je zo snel mogelijk de juiste bestelling geleverd krijgt.
Mijn bestelling kan ik niet aanmelden voor retour, klopt dat?
Het is bij ons mogelijk om je bestelling tot 14 dagen na levering aan te melden voor retour. Hierna is helaas het zichttermijn verlopen, waardoor je nog enkel een reparatie kan aanmelden.
Ik heb geen account bij jullie, kan ik wel online mijn retour aanmelden?
Ja, dat kan zeker. Je kunt eenvoudig je retour aanmelden via het online retourformulier.