Laden...

Bezorgopties

Terug naar de klantenservice
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Het moment van bezorging hangt af van wanneer we de bestelling hebben ontvangen. In de meeste gevallen is dit al de volgende werkdag. Het verwachte bezorgmoment vermelden we altijd op de productpagina, boven de grote groene knop.

Voor de meeste producten geldt de volgende bezorging, tenzij anders aangegeven op de productpagina;

  • Maandag voor 17.00 uur besteld - bezorging op dinsdag
  • Dinsdag voor 17.00 uur besteld - bezorging op woensdag
  • Woensdag voor 17.00 uur besteld - bezorging op donderdag
  • Donderdag voor 17.00 uur besteld - bezorging op vrijdag
  • Vrijdag voor 17.00 uur besteld - bezorging op maandag
  • Zaterdag besteld - bezorging op dinsdag
  • Zondag besteld - bezorging op dinsdag
Kan ik mijn pakket ook ophalen bij een pakketpunt?
Helaas kun je pakketten niet laten bezorgen bij een pakketpunt. Dit heeft te maken met de grote van zendingen en de keuze voor zakelijke vervoerders. Zij bieden deze opties momenteel nog niet aan, waardoor een levering altijd op een fysiek adres moet plaats vinden.
Kan ik voor de bezorging van mijn product een tijdvak kiezen?
Dit is helaas bij ons nog niet mogelijk, omdat wij de keuze voor zakelijke vervoerders hebben gemaakt. Door de grote en omvang van deze zendingen, bepaalt de chauffeur dagelijks zelf zijn route. Hierdoor is het kiezen van een tijdvlak niet mogelijk.
Hoe werkt gratis bezorging?
Als je vandaag vóór 17.00 uur voor meer dan €30,- (excl. btw) bestelt, wordt je pakketje morgen gratis bezorgd. Ook als het gaat om een hele grote (pallet)zending, is de bezorging gratis.
Kan ik zelf mijn gewenste vervoerder kiezen?
De keuze voor een vervoerder kun je niet zelf maken. We proberen onze producten zo goed en efficient mogelijk te versturen, waardoor de keuze van de vervoerder geheel afhankelijk is van de bestelling en de omvang hiervan.
Kan ik mijn bestelling op een bepaalde datum laten bezorgen?
Ja, we kunnen je bestelling op een bepaalde datum bezorgen, mits deze niet meer dan 30 dagen in de toekomst ligt. Deze voorkeur kun je niet zelf online selecteren, neem hiervoor contact op met onze klantenservice.
Moet er worden getekend voor een levering?
Voor bijna alle bestellingen die worden verzonden, moet je tekenen voor ontvangst. Bij veel bestellingen gaat het om waardevolle producten, die wij hierom extra verzekeren. Wij zorgen hiermee dat onze leveringen extra beveiligd zijn voor onze klanten.