Laden...

Bestellen, wijzigen of annuleren

Terug naar de klantenservice
Hoe kan ik een bestelling plaatsen?
Bestellen is heel eenvoudig, plaats je producten in je digitale winkelmand via de groene knop. Het gaat nog sneller als je de bestelling plaatst met je Redable-account, omdat we je al kennen. Heb je nóg geen account? Ook zonder account kun je bij ons bestellen, we hebben dan natuurlijk wel je gegevens nodig.
Hoe annuleer ik mijn bestelling?
Dit doe je via onze klantenservice. Annuleren kan alleen als je bestelling ons magazijn nog niet verlaten heeft, neem daarom zo snel mogelijk contact met ons op. Is je bestelling toch al verzonden? Dan kan je het pakket weigeren aan de deur of anders retourneren via het online retourformulier.
Hoe wijzig ik mijn bestelling?
De naam of het adres van je bestelling kun je laten aanpassen via onze klantenservice.
Ik wil mijn adres wijzigen, hoe doe ik dit?
Heb je per ongeluk het verkeerde adres ingevuld voor iets dat je net hebt besteld? Neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Dan gaan we kijken of we het adres nog kunnen veranderen. Je kunt adressen voor toekomstige bestellingen eenvoudig aanpassen in je Redable-account.
Bezorgen jullie ook buiten Nederland?
Nee, wij bezorgen niet buiten Nederland. Wel kun je bij ons vanuit het buitenland een bestelling plaatsen. Je dient tijdens het bestelproces wel een afleveradres in Nederland op te geven.